Godfall Benchmark Testi ve Performans Analizi

Godfall, Counterplay Games tarafından geliştirilen ve Gearbox tarafından yayınlanan üçüncü şahıs bir ARPG’dir.

Dünyanın varlığını tehdit eden kardeşi Macron ile savaşmak zorunda kalan düşmüş kral Orin’i oynuyorsunuz.

Kötü kardeşinizin planını bozmak için, düşmanlarla, ganimetlerle ve kaynaklarla dolu, açıkça artan zorluklarla dolu birkaç alemde onunla savaşmanız gerekecek. Üç bölge, toprak, su ve hava, birçok ayrıntıyla güzel bir şekilde tasarlanmıştır.

Yalnızca DirectX 12 kullanan Unreal Engine 4 tarafından desteklenen Godfall, Sony’nin yeni PlayStation 5’in lansman oyunlarından biridir.

PC platformunda, ışın izleme henüz desteklenmiyor, ancak gelecekteki bir yamanın parçası olacak. Oyun hala güzel yansımalar, gölgeler ve yüksek çözünürlüklü dokularla eşleştirilmiş mükemmel görseller sunuyor.

Bu mini incelemede, Godfall’un performansını grafik kartı seçimlerimizde test ediyor ve ayrıca oyunu satın almak isteyip istemediğinizi anlamanız için oyun yorumları sunuyoruz.

Tüm ekran görüntüleri “Epic” ayarlar profilinde alınmıştır.

Grafik Ayarları

  • Godfall, “pencereli”, “tam ekran” ve “kenarlıksız” özelliklerini destekler.
  • 16: 9 olmayan çözünürlükler için destek zayıf. Örneğin, 16: 10’umda, oyun ekranı monitörün kenarlarının ötesine uzanıyordu, bu yüzden birçok kullanıcı arayüzü öğesi erişilemiyordu.
  • Yapay FPS sınırı yoktur, V-Sync tamamen devre dışı bırakılabilir
  • Grafik kalitesi için “Düşük”, “Orta”, “Yüksek”, “Destansı” ve “Özel” var.
  • Kenar yumuşatma yalnızca “Düşük”, “Orta”, “Yüksek” ve “Destansı” olarak mevcuttur, kullanılan algoritmalarla ilgili ayrıntı yoktur.
  • Hareket bulanıklığı kapatılabilir.
  • AMD FidelityFX LPM menüye göre desteklenir, ancak FPS veya görüntü kalitesi üzerinde hiçbir etkisi yoktur – sadece bozulmuş olabilir.